Bedenktijd/retour

Bedenktijd/retour

Indien u nog in uw 30-dagen bedenktermijn zit, kunt u de föhn kosteloos retourneren.
Let op: de föhn dient in de originele verpakking en zonder gebruikerssporen naar ons toe verzonden te worden, anders kunnen wij de retour helaas niet accepteren.

Kiest u ervoor om de föhn te retourneren, dan kunt u dit gemakkelijk regelen via de volgende link: https://mae.montareturns.com/

Als u op de link klikt kunt u uw ordernummer en e-mailadres invullen. Hierna zal er een retourlabel naar uw e-mailadres worden verstuurd, welke u op het pakket kunt plakken. Het pakket is dan gereed voor verzending en kan naar een verzendpunt gebracht worden.
Als wij de föhn in goede orde hebben ontvangen, krijgt u een bericht en zult u het geld binnen twee werkdagen teruggestort krijgen op uw bankrekening.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Verzenden & levertijd

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 23.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verzending binnen nederland nemen wij geheel voor onze kosten. Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 22:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mae-commerce.nl.